Переключиться на мобильную версию

Онлайн-конференция с Юрием ГорбуновымЭксклюзив

8 апреля редакцию Ivona посетил украинский телеведущий и актер Юрий Горбунов.

Читай также: Онлайн-конференция с актером сериала Останній москаль Игорем Скрипко

Украинский артист Юрий Горбунов 8 апреля в режиме онлайн-конференции с 12:00 до 13:00 рассказывает о съемках в сериале Останній москаль (1+1) и отвечает на вопросы поклонников о работе на телевидении.

Задайте вопрос
Вопросы
34
  • Софія
    8 Apr, 12:54
    Доброго весняного дня! Гарного настрою! Скажіть, будь ласка, хто ваш улюблений партнер у якості телеведучого(-ої), а також в кіно? З ким особливо цікаво та весело працювати?
  • Алекс
    8 Apr, 12:41
    Какие фильмы любите смотреть? Что с поледнего запомнилось?
  • Вадим
    8 Apr, 12:17
    Добрий День. Юрій, чи ви отримували повістку з воєнкомата? Як ви відноситесь до країни агресора росії, і путлера? Дякую.
  • Aleks
    8 Apr, 12:12
    день добрый Юрый когда Вы будите сниматься фильм о посоленный Африканец ?
  • Aleks
    8 Apr, 12:12
    день добрый Юрый когда Вы будите сниматься фильм о посоленный Африканец ?
  • Рита
    8 Apr, 11:23
    Если б можно было вернуть время вспять, вы бы выбрали профессию телеведущего или актера?
    Юрий Горбунов
    Добрый день! Когда я выбирал профессию, такой профессии не было в принципе - были тв-дикторы советского телевидения, поэтому о такой профессии никто и не мечтал. Но поскольку и о профессии артиста я не мечтал, и все, что произошло со мной, с театральным институтом и со всей последующей жизнью, - было довольно неожиданно, приятно и не планируемо, то и профессию актера я тоже не выбирал, в общем-то. Действительно, можно сказать, что все, что тебе написано, все, что должно произойти, то обязательно и произойдет. Но я очень рад тому, что происходит. Если бы пришлось начинать с начала или попробовать еще раз, то, наверное, я бы не выбирал другого пути. В общем, я ни о чем не жалею и стараюсь то, что есть, использовать максимально.
  • Катя
    8 Apr, 11:21
    Я открыла Вас после утреннего шоу с Машей Ефросининой. Вы создали яркий дуэт. Не планируете еще сотрудничать с Марией?
    Юрий Горбунов
    На самом деле мы так долго с Машей работали вместе, целых шесть лет, каждый день кроме субботы и воскресенья, с половины шестого утра до двенадцати дня, что был даже такой момент, когда мы настолько надоели друг другу, что даже не общались. К счастью, это время прошло - мы сейчас замечательные друзья. Мы редко видимся, но, если видимся, то у нас теплые встречи, никаких совместных проектов у нас пока не планируется, а если они появятся - значит будем работать. К счастью, у нас с Марией наладились отношения, я даже не знаю, почему у нас были какие-то недомолвки. Я думаю, мы просто поднадоели друг другу за долгое время.
  • Паша
    8 Apr, 11:16
    Какую реакцию ожидаете на сериал? Готовы к критике - из-за событий в стране и такой вашей щепетильной темы?
    Юрий Горбунов
    Я не считаю эту тему щепетильной - эта тема всегда была у нас в стране. Всегда. Анекдоты на тему "приїжджає якось москаль в Карпати" существуют с продавних времен, наверное, с тех пор, как мы начали друг друга называть разными словами. Сериал "Останній москаль" - это один из вариантов того, как один из анекдотов мог бы закончиться, растянутый на 16 серий, очень смешных серий. Безусловно, мы все рассчитываем на успех и, безусловно, переживаем о том, что, как и каждый анекдот, кому-то он смешной, а кому-то - не очень. Этот сериал никак не связан с событиями в стране, с состоянием войны с РФ, это сериал на социальную тему, тему общения друг с другом, между семьями, между мужчиной и женщиной, между родителями. Тема "москаль и гуцулы" привязана к конкретной истории, а вообще - это фильм о жизни. Очень смешной. Когда мы снимали, то артисты, которые часто снимаются в кино, говорили о том, что это один из немногих фильмов, когда не хочется менять тексты, не хочется их совершенствовать, потому что тексты писали профессионалы, люди, знающие толк в шутках, которые провели свою молодость и о творчество в КВН, - поэтому мы очень надеемся на успех. Я уже как-то начал чуть-чуть переживать, так как такая серьезная реклама пошла, все ждут, когда же он начнется. У нас даже один товарищ сделал себе отсчет времени в мобильном телефоне - открываешь мобильный, а там: "до ефіру залишилося..." Да, это волнительно, столько сил было положено на это кино - два с половиной месяца по три часа сна, недоедания-недосыпания и, в общем-то, сплошного счастья, потому что работать было в одно удовольствие. Актерский состав - это замечательные артисты, которым палец в рот не клади - тут же откусят, пошутят и пойдут дальше. Я это все вспоминаю с огромным удовольствием и хочется, чтобы люди, которые 14 мая в 21.00 включат телевизор, канал 1+1, получили такое же удовольствие, какое мы получали во время съемок.
  • Крис
    8 Apr, 11:16
    Почему канал решил снять такой сериал, когда отношения между Россией и Украиной столь натянутые?
    Юрий Горбунов
    Канал не решил снять этот сериал, потому что накалились отношения между Украиной и Россией. Они не накалились - мы в состоянии войны. Это не накал, это уже максимальное, что может произойти. Сериал просто пришел в тему, я присутствовал с самого начала появления этого сериала, - Коля Куцик показал мне синопсис, я принес его на канал, на канале всем понравилось и, собственно, это запустили в производство. Независимо от того, в каких отношениях находятся наши страны, этот сериал появился бы именно сейчас, потому что ему было время. Коля его принес зимой, весной над ним работали, летом начали снимать, всю осень и зиму монтировали и весной он в эфире. Поэтому с политикой это никак не связано. А то, что сериал должен был появиться, это факт. Потому что, как я уже говорил, это один из анекдотов: "Приїжджає якось москаль в Карпати..." - и это один из вариантов того, как дальше разворачиваются события.
  • Оля
    8 Apr, 11:13
    Расскажите интересный момент со съемок сериала "Останній москаль"?
    Юрий Горбунов
    Знаете, это как еще раз пересказывать какой-то анекдот. У нас было очень много интересных историй, это же комедия, это понятно. Самые теплые отношения у нас завязались с Игорем, который играет главную роль - москаля. Потому что в самых ответственных сценах, в сценах, где есть очень глубокие моменты, - мы начинали просто ржать :) Потому что два серьезных лица, смотрящих друг на друга, иногда не приводили в восторг ни одного, ни второго. Он нервничал, раздражался, мы тянули время, мы не могли успокоиться - и это иногда довольно долго тянулось и, к сожалению или к счастью, иногда очень долго происходило. Эти моменты мы вспоминаем до сих пор, списываемся по Фейсбуку и если нужно вспомнить что-то смешное, я вспоминаю именно это. А вообще, съемки ничем не отличаются от других съемок: когда нужно было снимать лето, у нас уже шел пар изо рта, потому что на улице шесть градусов тепла и мы надевали под летние футболки все что можно, все термобелье, которое только было. Но, к сожалению, так кино почему-то снимается: зимой - лето, а лето - зимой. Каких-то особенных форс-мажоров я не вспомню, хотя у нас было всякое: мы и на лошадях ездили, и на тракторе, и на велосипеде - что только не происходило.
  • Костя
    8 Apr, 11:05
    Юрий, вы сами также с Западной Украины, как и ваш герой в сериале? Случались ли какие-то курьезы, когда к вам приезжали "настоящие москали (без обид)" ?
    Юрий Горбунов
    Нет, у меня никаких курьезов не случалось, но я помню, как мы с пацанами каждую зиму, каждые выходные ездили кататься на такой длиной клеенке. Компанией 10-15-20 человек, первый ее берет между ног, остальные сзади садятся елочкой и так вниз с горы, как в цивилизованных странах люди на лыжах катаются, а мы - на жопе, в самый низ на этой клеенке. Когда приезжали туристы, когда приезжали автобусы с московскими номерами (а такие были и в то время), у всех появлялась одна и та же проблема, которая, кстати, появляется и у людей, которые приезжают из Киева, - это кислородное отравление от количества свежего воздуха людям плохо, у них начинает кружиться голова. И гуцулы спасали их таким образом: они просто брали головы этих туристов и совали под выхлопную трубу автобуса - подышав чуть-чуть выхлопными газами их организм приводился в порядок. Такой экстремальный способ избавления от кислородного отравления. Мы всегда на это смотрели и очень сильно смеялись - для нас было очень странно, что людям плохо от свежего воздуха, но факт остается фактом.
  • НАСТЮША
    7 Apr, 22:00
    Вы женаты? У вас есть дети?
    Юрий Горбунов
    Я женат давно, Ксюша у нас тоже уже взрослая. По поводу личного у меня будет отдельное заявление, когда-нибудь очень скоро :)
  • Богдан
    7 Apr, 21:00
    Чи боявся "москаль" чогось або когось на початку зйомок?
    Юрий Горбунов
    Ігор - сучасна людина, йому біля 25 років, він нічого не боїться, він людина, яка проживає в Москві. Спочатку він страшенно ображався на анекдоти, причому і на смішні і на не дуже смішні. Але під кінець він почав їх колекціонувати, записувати, він возив їх до Москви, розповідав їх в своєму театрі, повертався і розповідав, які анекдоти смішні для його друзів, а які вони вважають образливими, хоча для нас вони всі смішні. Тому, якщо він чогось і боявся, то він про це не говорив. Самий початок зйомок проходив в самих Карпатах, в диких-диких місцях - і місцеві жителі, з якими він розмовляв російською мовою, ставились до нього абсолютно спокійно. З перших же днів він зрозумів, що Україна - це дружелюбна країна для будь-кого хто до неї приїжджає, тому зйомки не були для нього проблемою, тим паче що під кінець він вже фактично вивчив українську мову, абсолютно точно розумів, про що йде мова, тому що на початку ми йому ще дещо перекладали. Так що можна сказати, що ми зробили з хлопця Людину, з москаля - Людину.
  • Петро
    7 Apr, 20:14
    Добрий день .Мене звати Петро Костинюк. в мене є одне питання до вас.Дивитись на обставини зарас на Україні дуже жахливі,роботи нема...Можливо якось так зробити ,що я знімався в фільмі.Яб цього дуже хотів...Я 2008 році знімався в фільмі Тарас Бульба ,в масовці...Як служив в армії...Буду вячний на вашу віровіть...Слава Укрїні
    Юрий Горбунов
    Героям слава! Справа в тому, що для того, щоб потрапити в кіно, треба пройти кастинг. Заходьте на сайти всіх ТБ-компаній, які тільки є в Україні, де оголошуються кастинги на великі та малі ролі, на масовки. Приходьте і грайте, проби та кастинги - це лише один шлях потрапити в кіно. І народні артисти, і нікому невідомі проходять одну і ту ж саму процедуру. Більше мені нема чого порекомендувати. Це один-єдиний вірний і правильний напрямок, в якому треба йти, щоб добитися свого, якщо Ви хочете зніматись в кіно.
  • Олег
    7 Apr, 20:08
    Добрий день.Як вам телепроект Ліга Сміху.Розкажіть про сміжні випадки за кулісами тау яких команд найбільше шансів на перемогу та співпрацю з VIP Тернопіль
    Юрий Горбунов
    Це для мене абсолютно нова історія. Я із задоволенням з головою поринув у все, що там відбувається. Я завжди дивився КВК по телевізору, але ніколи в нього не грав. Мені страшенно подобається все, що ми робимо. Це дійсно адська праця, це пекельна робота. За "VIP Тернопіль" я спокійний - це класна команда. Я не завжди сприймав і розумів, чи буде смішним те, що вони роблять. Але реакція публіки говорила про те, що це смішно - тепер я точно довіряю хлопцям. Я не знаю, у кого більше шансів на перемогу, скажу точно, що сидіти в кріслі тренера і оцінювати роботу своїх колег - це нелегко. Але ми намагаємось бути відвертими один з одним і програма, яка вийде в цю суботу на Пасху, якраз покаже вам епізоди, де ми доволі відверті. Ця гра починає ставати серйозною, жорсткішою, починається боротьба за вихід у фінал, тому, як сказала, одна людина там: "В жартах все має бути надзвичайно серйозним". Я максимально намагався робити все, що завгодно - і в цю суботу в наступній програмі ви побачите те, чого я взагалі ніколи не робив. І все це зарази улюбленої команди.
  • Илья
    7 Apr, 15:05
    Помните свой первый прямой эфир? Что чувствовали тогда?
    Юрий Горбунов
    Так, я пам'ятаю, це було на каналі УТ-1, це була програма "Щасливий дзвінок". Перша програма в прямому ефірі, яку я вів сам - і приймав дзвінки, і дарував подарунки. Я не пам'ятаю жодного епізоду, мені лише рідні дзвонили, казали: "Да, чувак, роботи непочатий край". Я взагалі дивуюсь, як тоді продюсери випустили мене в ефір без репетицій - дві години йде прямий ефір і людина, яка ніколи не вела прямий ефір, раптом веде таку серйозну програму. На той час це була перша інтерактивна гра на українському ТБ. Все було надзвичайно серйозно і так легковажно мене кинули в бій, але я його витримав - ми закінчили програму, розіграли всі подарунки, зробили певні висновки, стало зрозуміло, що потрібні працівники, тому що одна людина просто фізично не справляється з усім. І так почалася епопея з прямими ефірами - "Щасливий дзвінок", "Підйом", "Танці з зірками" і т.д.
  • Марина
    7 Apr, 15:04
    Работа над каким телепроектом был самым сложным для вас?
  • Антон
    7 Apr, 15:03
    Добрый день! Поделитесь секретом успеха для начинающего ведущего? Над чем нужно работать в первую очередь?
    Юрий Горбунов
    Немає ніяких секретів. Я періодично зустрічаюсь з студентами медіа-школи 1+1 і студентами університетів. На українському ТБ є одна велика проблема - це відсутність нових облич. Ці обличчя повинні звідкись братись, але як і де їх навчити - ніхто толком не знає. У нас є сподівання на школу 1+1: приходить багато талановитих дітей, але сказати, що є якийсь один рецепт, секретна таблеточка, яку ти випив і став успішним ведучим, - не можна. Є багато факторів. Як на мене, починати треба з гарної освіти, коли у людини гарна освіта, коли в неї підвішений язик, коли з нею є про що поговорити, то ясне діло, якщо цю людину випхати в прямий ефір і поставити перед камерами - їй буде що сказати. Тому освіта має важливе значення. Навіть, як з'ясувалось, дефекти мови не такі страшні (над ними можна працювати), як відсутність якогось певного рівня знань, який знаходиться в голові. Цей рівень треба підтримувати, треба дивитись фільми, ходити на вистави, розуміти, що відбувається в країні, мати відповідь на ті питання, які вимагає сучасність. Якщо Ви стаєте перед камерою і Вам є що сказати, при цьому Ви ще можете пожартувати і у Вас є бажання стати телеведучим, то треба рухатись в цьому напрямку. Але, як на мене, не всі повинні бути телеведучими, хтось повинен і дивитись телевізор по той бік екрану.
  • Настя
    7 Apr, 14:30
    Как реагируете на свою узнаваемость на улицах? На фанатов, которые хотят сфотографироваться, взять автограф?
    Юрий Горбунов
    Я спокійно реагую. На щастя, у нас в країні немає якихось папарацій, як в Америці, які сидять на деревах і фотографують, як ти перевдягаєшься або приймаєш душ. Звичайно, люди, які підходять до тебе сфотографуватись або взяти інтерв'ю, вони сприймають тебе як частину свого життя, тому я стараюсь ввічливо швидко сфотографуватись, довго поруч не затримуватись і залишити після себе приємні спогади. Але, наприклад, вчора у мене була зустріч, ми сидимо обідаємо, підходить жіночка, яка майже забирає у мене з рук виделку: "Сфотографуйтесь зі мною!" Мені вистачило розуму не хамити, я спитав: "Можна я поїм? Ви ж поїли", то вона образилася, що я з такою великою почесною дамою не сфотографувався з повним ротом. Ось таке я не дуже люблю. А коли люди просять сфотографуватись або коли тебе впізнає даішник і не бере з тебе штраф - не бачу в цьому нічого поганого, у кожної професії є плюси і мінуси.
  • Ольга
    7 Apr, 14:29
    Любите путешествовать? Какие страны и города - любимые?
    Юрий Горбунов
    Так, я люблю, правда, давно вже ніде не був, тому що є робота. Один з моїх улюблених відпочивків - це круїзи по Карибському морю, по Тихому океану. Це один з найцікавіших відпочинків, коли за один круїз ти можеш побувати в різних країнах на різних островах, побачити величезну кількість людей. Коли корабель заходить в порт, у тебе є цілий день, щоб побачити острів - це прикольно. Я люблю такий активний відпочинок, просто лежати на пляжі та загоряти мені скучно, мені потрібна движуха. Але останній раз на відпочинку я був минулого літа. На Новий рік я кілька днів був в Відні, але було дуже холодно, важко було гуляти в такій холодині, тому це була така екстремальна поїздка.
  • Светлана
    7 Apr, 14:07
    Согласились бы вы сняться в каком-нибудь российском проекте или фильме?
    Юрий Горбунов
    Мені вже ставили неодноразово це питання. В залежності від того, хто буде знімати, хто буде робити проект і до яких людей ти поїдеш. Особисто я навряд би зараз погодився на спільний з росіянами проект по причині, вам відомій. Давайте ми спочатку розберемось з тим, що відбувається між нашими країнами і народами, а потім будемо знімати спільні проекти. Мені здається, так зараз повинна поступати більшість людей. Хоча я нікого не засуджую, у кого є якісь бажання, мрії або обов'язки - будь ласка, кожен вирішує своє. Мені з дається, зараз час робити все своє і ніяких спільних проектів.
  • Никита
    7 Apr, 13:47
    Вы достаточно публичный человек. Чувствуете ли в себе способность управлять общественным мнением? И как следствие - ответственность за каждое сказанное или же несказанное слово?
    Юрий Горбунов
    Так, публічні люди впливають на суспільну думку, це правда. І за кожне сказане, і навіть несказане, слово ми несемо відповідальність. Перед тим, як щось сказати, ти повинен добре подумати. У мене були випадки, коли я нехотячи ображав людей, мені потом дзвонили і писали, казали, що я повинен вибачитись. Це стосувалось однієї організації, яка піклується людьми з певними фізичними вадами. Тому публічна людина в сто разів більше, ніж звичайна людина, повинна думати, що вона говорить. Тому що якщо у тебе є можливість впливати на свідомість і комусь цікава твоя думка - ти її повинен сказати, ти не повинен від неї відмовлятись, але якщо ти зробив помилку, ти просто зобов'язаний вибачитись. В цьому немає нічого страшного - і по той, і по цей бік екрану всі живі люди.
  • Анна
    7 Apr, 13:46
    Вы не один раз становились лауреатом премии Телетриумф. Помните, что испытывали, когда получали престижную статуетку впервые?
    Юрий Горбунов
    Коли я вперше отримав її, у мене не було таких емоцій, як коли я отримав її вдруге. Друга була за програму "Один за всіх". В цій номінації моїми конкурентами були Кондратюк, Сівоха, Ігор Пелих (Царство йому небесне), а був шостим, аж в кінці списку. Я дивився на конкуренцію і розумів, що отримати Телетріумф саме в такій компаній, це буде круто. Коли відкривали конверт, мені здавалось, що серце, яке б'ється, - його відчутно на цілий Палац "Україна". Коли прозвучало моє прізвище, я зрозумів, що вся ця позитивна емоція пішла в правильному руслі, вийшовши на сцену, я навіть не знав, що сказати. Приємно, коли ти отримуєш заслужену нагороду при такій серйозній конкуренції в такій серйозній компаній, яка сидить поруч і хвилюється. А перша статуетка була якоюсь дивною, за програму "Підйом" - я взагалі не думав, що ми можемо її отримати, я досі не вірю, що нам її дали.
  • Антон
    7 Apr, 13:44
    В актерской среде существует конкуренция? Как вам удается улаживать конфликты и находить друзей на площадке?
    Юрий Горбунов
    Якщо вона і існує, то існує поза майданчиком. А на майданчику - це твої партнери та друзі. У мене немає людей (на майданчику чи за його межами), з якими у мене погані стосунки. З якого сенсу? Чому? Для чого? Це дуже смішно. Повірте, фільмів вистачить на всіх, так само як і головних ролей - в кого вона повинна бути, в того вона обов'язково буде. Знаходити чи не знаходити друзів - це історія, яка не пов’язана з кіно. В кіно у тебе всі партнери.
  • Вика
    7 Apr, 13:44
    Расскажите о своей внучке. Чем она увлекается? Кем хотите видеть ее в будущем?
    Юрий Горбунов
    Це моя названа внучка, зараз вона живе в Америці, її батька запросили на роботу. Я вже не бачив її десь півроку, ми тільки по скайпу бачимось, вона присилає мені фотографії. Це велика любов в моєму житті, людина, в якій є шматочок мого серця. Я пишаюсь тим, що у мене в житті є така Полечка, яку я обожнюю, а вона - мене. Шкода, що ми не бачимось.
  • Инесса
    7 Apr, 13:42
    Что привлекает Вас в актерской профессии? Хотели бы Вы больше делать акцент на "актера" или "телеведущего"?
    Юрий Горбунов
    17 років я займався виключно телебаченням і інколи знімався в кіно. В останній рік в моїй кар'єрі з'явились фільми, де у мене головні ролі, і мені приємно, що акторська професія повернулась до мене знову. Я граю в виставі по Чехову "Два анекдота на ужин" - успішний проект, від якого отримуєш шалене задоволення від перебування на сцені та спілкування з партнерами. Кілька років тому я б однозначно сказав, що тільки телебачення і все, тепер, коли з'явились ці проекти, я можу сказати, що чіткого пріоритету немає. На щастя, мені вистачає часу займатись і тим, і тим. Це не зовсім різні професії, це похідні професії, мені комфортно і там, і там - я чекаю інших пропозицій, з задоволенням окунусь в атмосферу кіно та театру. І без телебачення - зрозуміло, ніяк.
  • Оксана
    7 Apr, 13:41
    У вас за плечами много проектов, театральных и кино-ролей. В каком еще амплуа или проекте было бы интересно себя попробовать?
    Юрий Горбунов
    Я б не експериментував з різними амплуа. Мені здається, краще займатись тим, в чому тобі добре і комфортно. Я б так і залишив. Мене запрошували на радіо, я проходив це трошки раніше, думаю, зараз на це не вистачить часу. Телевізійні проекти, кіноролі, театральні - нехай з'являються побільше. Головне - правильно їх розгребти, в правильному графіку для того, щоб поєднати.
  • Анна
    7 Apr, 13:40
    Говорят, грим сильно сушит кожу, посещаете ли специалистов-косметологов или может, пользуетесь каким-то специальным кремом для восстановления кожи?
    Юрий Горбунов
    Да, пользуюсь, грим действительно сушит кожу. В мене є косметолог, до якої я періодично захожу, десь один раз на два тижні. Вона робить і масаж, і маску, і виписує мені креми. Мені здається, слідкувати за собою, за своїм зовнішнім виглядом - це повага не лише до себе, а і до навколишніх. Якщо ти сам себе не поважаєш, то про навколишніх мови бути не може. Тому, думаю, кожна сучасна людина повинна приділяти увагу не тільки своєму обличчю, але і своєму тілу, не кажучи вже про душу.
  • Игорь
    7 Apr, 13:40
    Какова Ваша позиция в отношении ведущих, которые переезжают з Украины в Россию на работу? Вы бы смогли за пристойный гонорар выехать из страны?
    Юрий Горбунов
    Я так само вже говорив: ні за який пристойний гонорар я б не виїхав з країни. Позиція ведучих, які виїжджають за межі країни? Я не засуджую, якщо людина приймає для себе рішення, займається своє справою і має свою позицію - це рішення кожного. Якщо це позиція Юри Кота або Даніла Грачева, які виїхали і тепер вдягають на себе футболки з портретом Путіна, і говорять: "Ой, моя любовь к Украине - это была ошибка"... Ну тоді любов України до тебе так само була помилкою. Я засуджую таких людей, вважаю, що така позиція - це чиста зрада твоєї Батьківщини, де ти народився. Люди просто не розуміють, що зрадників не люблять ніде. Їх, може, зараз і приймають, але будуть знати, якщо вони один раз зрадили - вони обов'язково зрадять наступний раз. Тому перш, ніж це робити, треба дуже гарно подумати. Батьківщина - вона є одна на все життя, її треба любити.
  • Инна
    7 Apr, 13:39
    Что цените в женщинах больше всего?
    Юрий Горбунов
    Я все в жінках ціную. Жінка повинна залишатись жінкою, я не люблю жінок, які схожі на чоловіків. Так само, як і чоловіків, які схожі на жінок. В жінці все повинно бути комфортним - і розум, і зовнішній вигляд, і почуття гумору. Єдине, чого я не рекомендую жінкам, - це розповідати анекдоти.
  • Игорь
    7 Apr, 13:37
    С кем из коллег вы поддерживаете дружеские отношения, кто для вас является авторитетом и примером?
    Юрий Горбунов
    Теплі давні інститутські стосунки у нас зі Сніжаною Єгоровою, з Семеном Горовим, з Ірою Білик - ми куми. Мені важко назвати, з ким я не спілкуюсь, з ким ми не можемо попити кави і про щось поговорити. Я колись думав, що це проблема, що у мене немає авторитетів і людей, на яких я хотів би бути схожим, я завжди щось вигадував в інтерв'ю. Але потім, один раз випадково поспілкувавшись з психологом, вона мені сказала: "Юра, то, что у вас нет авторитетов и примеров - это очень даже хорошо, потому что тогда Вы ни на кого не похожи, вы похожи сами на себя и идете своей тропой, которая вам преднаписана. Если Вам кто-то нравится, является вашим идолом или авторитетом, Вы, вольно или невольно, захотите быть похожим на него. А это значит, что у Вас есть шанс сойти со своего пути". Тому, когось, на кого я хотів би бути схожим, у мене немає. На щастя, як з'ясувалось.
  • Катя
    7 Apr, 13:33
    Как вы, находясь среди самых красивых женщин страны, не изменяете своей жене? Как удается сохранить верность?
    Юрий Горбунов
    Вірність - це штука, яка не пов'язана з тим, скільки гарних жінок є навколо тебе, вона або є, або немає. Мені комфортно серед красивих жінок і я своїм місцем задоволений.
  • Кристина
    7 Apr, 13:32
    Что самое сложное в вашей работе? Как вы расслабляетесь после тяжелого дня?
    Юрий Горбунов
    Знаєте, всі артисти, як і ТБ-ведучі, люблять пожалітись на те, що в них немає вільного часу, немає часу поспати, поїсти і т.д. Але потім приходить вихідний день, а потім ще один - і у них починає юзати одне місце. Ти починаєш дивитись на телефон, чому це ніхто не дзвонить і ти розумієш, що три вихідних - це достатньо, щоб відпочити і знову хочеться на роботу. Про мій вільний час вже багато написано. Я ходжу на полювання, коли відкритий сезон, я люблю з'їздити на море, я люблю вийти на природу. І відчуття за кермом - я так само люблю. За кермом я відпочиваю. Тому інколи ввечері, після особливо важкого знімального періоду, я можу покататись на машині по нічному Києву - в цьому я також відчуваю розслабленість. Правда, не зараз, коли стали дуже погані дороги - люди, Кличко, заасфальтуйте дороги!
  • Роксолана
    5 Apr, 20:19
    ,,Останній москаль,, це фільм чи серіал? І скільки він буде йти?
    Юрий Горбунов
    Це серіал, 16 серій по 30 хв. Будуть показані по дві серії поспіль - вівторок, середа, четвер, 14-15-16 по дві серії і наступний тиждень понеділок-вівторок-середа-четвер. За цих два тижні будуть показані всі 16 серій. Я повторюсь, що ми чекаємо відгуків, чекаємо успіху, а найбільше ми чекаємо продовження зйомок. Мені страшенно хочеться, щоб був другий сезон, тому що сінопсіс другого сезону є, він буде набагато цікавіший і смішніший, ніж перший, автори придумали такі штуки, які хочеться втілити в життя - щоб жеж люди побачили, як насправді москалю жилось в Україні. Це дуже круто, мені хочеться, щоб ця історія мала продовження.
Комментариев (0)
Оставляя комментарий, пожалуйста, помните о том, что содержание и тон Вашего сообщения могут задеть чувства реальных людей, непосредственно или косвенно имеющих отношение к данной новости. Пользователи, которые нарушают эти правила грубо или систематически, будут заблокированы.
Полная версия правил
Осталось 600 символов
Реклама
Мы в соцсетях
Реклама
Реклама
Реклама
Для удобства пользования сайтом используются Cookies. Подробнее здесь